Wymiana obudowy

Pewnego dnia telefon niefortunnie wyślizgnął się ci z ręki i poleciał na podłogę. A podłoga nie wybacza takich błędów. Podnosisz telefon i widzisz, że ekran jest cały. Ale tylna klapka jest cała potrzaskana. Co dalej? Dalej bierzemy się do roboty i wymieniamy popękaną część. 

Wymiana obudowy w iPhone

Wiemy, że większość właścicieli iPhone chowa swoje jabłko w etui. Ale są tacy, którzy wolą cieszyć się wyglądem swojego iPhone bez różnych ochroniaczy. No i zdarza się tak, że telefon spadnie i tylna klapka się zbije. W takim przypadku przychodzimy z pomocą! 

Wymienimy obudowę na nową, przetestujemy całość by upewnić się, że urządzenie po naprawie działa bez zarzutu i iPhone wróci do Ciebie, prawie jak nowy. Działamy?

Gwarancja 365 dni

Udzielamy rocznej gwarancji na wykonane naprawy.

Door-to-Door

Przyjmujemy zlecenia na terenie całej Polski. Wysyłaj wygodnie DHL
i InPost.

Wygodna płatność

Przelew, pobranie, odroczona płatność - jak Tobie wygodniej

Podgląd online

Panel klienta pozwala śledzić postępy zgłoszenia bez potrzeby dzwonienia

Wymiana obudowy w Samsung

Nie okłamujmy się, zbita tylna klapka nie jest typem uszkodzenia, które przeszkadza na tyle, by od razu lecieć do serwisu. Jednak może ono powodować różne problemy w działaniu telefonu. 

Dlatego w naszym serwisie wymiana tylnej klapki w Samsung trwa chwilę moment. A po wymianie możesz się cieszyć sprawnym telefonem, robiąc selfie w lustrze.

Oryginalne klapki
Gwarancja 12 m-cy
Seria A  ·  Seria M  ·  Seria S  ·  Seria Z  ·  Seria Note

Seria A

Seria M

Seria S

Seria Z

Seria Note

Jak przebiega cały proces?

1. Zlecasz naprawę online

Wypełniasz formularz zleceniowy, podając dane urządzenia, miejsce i sposób odbioru paczki i dane kontaktowe.

2. Odbieramy urządzenie

Sprowadzamy uszkodzone urządzenie do naszego serwisu, wykonujemy diagnozę, wycenę naprawy i przekazujemy te informacje Tobie.

3. Decydujesz
o naprawie

Decydujesz się na naprawę urządzenia lub nie. Pamiętaj, że nie płacisz za diagnozę w przypadku rezygnacji z naprawy.

4. Naprawiamy urządzenie

Po akceptacji kosztów naprawiamy urządzenie, wykonujemy testy po naprawie i wysyłamy urządzenie do Ciebie.

Przewiń do góry