Wymiana taśmy matrycy w laptopie

Taśma matrycy w laptopie łączy płytę główną z matrycą i najczęściej poprowadzona jest pod jednym z zawiasów. Przy otwieraniu i zamykaniu laptopa taśma matrycy wygina się, co z czasem może spowodować jej przetarcie. W efekcie może powstać zwarcie, które uszkodzi płytę główną albo matrycę, co spowoduje dość wysokie koszty naprawy urządzenia.
Pierwotnym objawem uszkodzenia taśmy matrycy to pojawienie się artefaktów na ekranie, które znikają podczas otwierania i zamykania klapy matrycy. W tym przypadku najlepiej udać się do profesjonalnego serwisu.

Objawy, które wskazują na awarię taśmy matrycy w laptopie:

  • Brak obrazu na matrycy, ale obraz pokazuje się na zewnętrznym monitorze
  • Artefakty na ekranie w trakcie wyświetlenia obrazu
  • Problemy z obrazem, które znikają podczas poruszenia klapy matrycy
Powyższe objawy również występują w ramach niepoprawnego działania matrycy, układu graficznego bądź innych elementów płyty głównej, dlatego potwierdzenie uszkodzenia jest możliwe dopiero po wykonaniu weryfikacji w serwisie.

Jak to robimy

1. Dostarczasz
swój smartfon, tablet lub laptop do nas osobiście albo zlecasz nam zamówienie kuriera po odbiór paczki z wskazanego adresu
Ikona rozmowy
2. Otrzymujesz szybką diagnozę
oraz wycenę i termin realizacji naprawy. Średni czas usługi wynosi 1 dzień roboczy.
Ikona uśmiechniętego smartfonu
3. Masz naprawione urządzenie
po akceptacji kosztów wykonujemy naprawę, testy i przekazujemy Tobie sprawne w 100% urządzenie.

Jaki koszt?

Chcesz poznać koszt naprawy przed zgłoszeniem
smartfona, laptopa albo tableta do naprawy? Zadzwoń
do nas, napisz do nas na facebook albo wyślij maila,
chętnie udzielimy wszystkich informacji.
Masz pytania? 61 250 24 41
Stały koszt usługi niezależnie
od marki i modelu

100 PLN

+
koszt części

Wycena indywidualna,
zależna od modelu
urządzenia
Poznaj Mirka
Twój personalny doradca serwisowy
prosto w Messengerze
Messanger asystent quickfix.pl

Zaufaj nam

Wymiana ekranu w iPhonie, czy dysku Zenbooku jest dla nas codziennością. Robimy to szybko i dobrze, ale potrafimy o wiele więcej. 
Masz pytania w związku z uszkodzonym
urządzeniem? A może po prostu chcesz
przywitać się? Śmiało daj znać!