Jak działamy?

Prawdopodobnie już zobaczyłeś naszą ofertę i jesteś chętny naprawić u nas swój sprzęt. No ale jak to wszystko wygląda? Co musisz zrobić by sprzęt trafił do nas? Kiedy i jak odbywa się płatność? 

Wiemy, że masz sporo pytań i wątpliwości. Dlatego stworzyliśmy dokładny opis standardowego procesu naprawy w naszym serwisie. 

Dzień 0.
Zlecasz naprawę online

Jak zdecydujesz się naprawić swoje urządzenie, wypełniasz formularz zlecenia naprawy. W nim podajesz informacje o urządzeniu, szczegóły usterki, twoje dane kontaktowe. Słowem podstawowe informacje, których potrzebujemy, by na otrzymać Twój sprzęt.

Dzień 1.
Urządzenie trafia do naszego serwisu

Po otrzymaniu zlecenia naprawy kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów sposobu dostarczenia urządzenia. Jeżeli chcesz dostarczyć osobiście – zapraszamy do nas, a jak jesteś z daleka, to ustalamy dzień i godziny przyjazdu kuriera. Jak już sprzęt trafi do nas, to otrzymasz potwierdzenie SMS.

Dzień 1-3.
Wykonujemy diagnozę i wycenę naprawy

Po wysłaniu do Ciebie SMS o przyjęciu urządzenia wykonujemy diagnostykę usterki. Jak już mamy pewność co dolega sprzętowi, wykonujemy wycenę naprawę. 

Następnie odzywamy się do Ciebie i przekazujemy komplet informacji. Ty decydujesz czy mamy naprawiać urządzenie, czy odpuścić.

Nie ponosisz kosztów diagnozy i wyceny nawet w przypadku rezygnacji z naprawy.

Dzień 1-4.
Naprawiamy Twój sprzęt

Po otrzymaniu od Ciebie akceptacji wyceny, wykonujemy naprawę. Może to wiązać się z zamówieniem potrzebnych części, jeżeli takich nie mamy na stanie magazynowym. 

Po naprawie wykonujemy komplet testów, które mają na celu potwierdzić skuteczność naprawy. 

Dzień 1-5.
Wysyłka i płatność.

To już koniec. Po testach urządzenie trafia do odbioru osobistego lub wysyłki, w zależności od tego, jak Tobie wygodniej. Jeżeli wysyłamy urządzenie, to masz dwie opcji płatności – przelew lub za pobraniem. Przy wybraniu przelewu, wysyłamy do Ciebie dane do wykonania przelewu. Po rejestracji wpływu kwoty za naprawę na konto, sprzęt odbiera od nas kurier i dostarcza do Ciebie.

Naprawa iPhone

Zbita szybka lub bateria krótko trzyma? Naprawimy „na poczekaniu”. A może masz poważniejszy problem – nie działa wifi lub iPhone nie uruchamia się? Poradzimy sobie i z tym.

Naprawa Samsung

Naprawiamy w wykorzystaniem oryginalnych podzespołów. Zbity ekran i tylna klapka, zużyta bateria czy problem z ładowaniem – na co dzień przywracamy Samsungi do sprawności.

Naprawa laptopów

Wykonujemy pełen zakres napraw laptopów – od czyszczenia układu chłodzenia po wymianę układu graficznego na płycie głównej.

Przewiń do góry