Naprawiliśmy Twój sprzęt, już nawet zdążyłeś ucieszyć się sprawnie działającym ustrojstwem. A pewnego razu usterka powraca? Albo może jesteś na etapie wyboru serwisu i chcesz dowiedzieć się, jak wygląda proces reklamacji lub warunki gwarancji?
Chyba, że w trakcie naprawy ustaliliśmy indywidualny okres gwarancji. Okres gwarancji zawsze znajdziesz na karcie naprawy, którą otrzymujesz wraz ze sprzętem po naprawie.
Gwarancja nie obejmuje
Wad lub usterek będących następstwem uszkodzeń mechanicznych,
Oddziaływania zewnętrznych czynników w tym termicznych i chemicznych;
Usterek z powodu zalania;
Oprogramowania;
Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji, składowania lub w trakcie transportu Sprzętu z lub do Serwisu;
Wad spowodowanych zanieczyszczeniem Sprzętu lub powstałych w wyniku użycia do czyszczenia Sprzętu środków chemicznych nieprzeznaczonych do tego celu;
zaistnienia przypadków losowych niezależnych od sposobu eksploatacji (m.in. skutków powodzi, pożaru, przepięcia elektrycznego).